Jeg tæller til tre

en – to – tre – om – en – om – en – to – tre – løft – sammen – over – en – to – tre – om – en – om – en – to – tre – løft – sammen – over – en – to – tre – om – en – om – en – to …………. Når jeg en gang bliver færdig bliver det et sjal – Shetland Triangle fra bogen Wrap Style af Evelyn A Clarc. Hvis det ikke havde været for Lisas eminente instruktion og fantastisk gode frokost, ville jeg nok aldrig været kommet igang. TAK for i går.

img_6826.jpg
Explore posts in the same categories: Strik

2 kommentarer på “Jeg tæller til tre”

  1. Lisa Says:

    Selv tak! Det var jo en skøn eftermiddag… og sikke langt du er kommet nu 🙂


  2. […] et projekt, vistnok inspireret af Liselotte. Og nu er jeg vist også blevet inspireret, især af at se hvor hurtigt det gik for Christiane! Da hun gik herfra havde hun kun strikket den første lille bitte trekant af et […]


Skriv en kommentar